Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

madra jestes

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna -> Tomasz Bartosz A.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:19, 08 Kwi 2014    Temat postu: madra jestes

Te dzieci kiedy┼Ť te┼╝ b─Öd─ů mia┼éy problem w znalezieniu pracy.Kto ich b─Ödzie kiedy┼Ť utrzymywa┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
a to oznacza ┼╝e zaczynam chudn─ů─ç jeszcze 3dni temu stawaj─ůc o tej porze na wage zobaczyy┼éabym pewnie 57,8..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cze┼Ť─ç 'myla11' [link widoczny dla zalogowanych] kasiuchna24
czy ma kto┼Ť jakie┼Ť materia┼éy i pom├│g┼éby mi ? Nick Kershaw - The Riddle dzieki za rade z sokiem, moze wystawie szklanke z nim za oknem. Ines - jak─ů metod─ů usuwali ci blizny???? nie chodzi o takie co┼Ť jak m├│wisz bo nawet w swoim biustonoszu dobiegn do autobusu i nic mi nie wycleci ale chodzi o normalne bieganie...wyliczy┼éam si─Ö i wysz┼éo mi 70 I - pierwszy raz jak ┼╝yj─Ö s┼éysz─Ö o takim rozmiarze a poza tym je┼Ťli w og├│le takie s─ů to musia┼éa bym za niego ze st├│w─Ö wybuli─ç bo na pewno maj─ů takie tylko jakie┼Ť liczace si─Ö marki... [link widoczny dla zalogowanych]
Jest tam najtaniej. czy jesli ma sie juz dlugo te miesko to jak zastosuje klamre to po jakims czasie bok palca sie zmieni i zginie ta ziarnina??? Tak wi─Öc wcale nie trzeba liczy─ç na klinik─Ö w tej kwestii. Te┼╝ nie chcia┼éam przez wiele lat da─ç si─Ö zoperowa─ç - zawsze m├│wi┼éam, ┼╝e na w┼éasne ┼╝yczenie nie dam sobie gard┼éa poder┼╝n─ů─ç .... nic!!!!!!! Odbywa si─Ö to tak, ze najpierw dobiera metod─Ö odpowiedni─ů do w┼éosk├│w. A brak szacunku dla nas to zupe┼énie inna sprawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale u mnie będzie chyba dwa, bo jedno to trzeba kupić większe i co ja z nim potem zrobię, mam trochę mało miejsca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Caly czas jest na diecie ktora wyklucza cukry proste i sie swietnie czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znalazlam na niej kilka ciekawostek i szczegolnie polecam dzial porad. [link widoczny dla zalogowanych] RiR - wszystko pieknie, ale chyba nie zrozumialas powyzszego pytania, czy tylko kobieta samotnie wychowujaca dziecko jest spelniona?
Nie spos├│b nakupowa─ç kolejnych zabawek, s─ů te┼╝ inne potrzeby. Ale polozylam sie na lozku i w dole plecow zaczelo mnie bolec. Imi─Ö Nikola to najpi─Ökniejsze imi─Ö na ┼Ťwiecie Poza tym jestem pewien, ┼╝e w tym wieku lekarz nie zgodzi┼éby si─Ö na przeprowadzenie u Ciebie takiej operacji. nie zamartwiajcie sie! [link widoczny dla zalogowanych]
Musz─Ö stwierdzi─ç ┼╝e dziwnie si─Ö po tych tabletkach czuj─Ö... w zasadzie to zeby miec ladna figure trza cale zycie byc na takiej zdrowej diecie czyli malo zlych tluczczy, malo weglowodanow zlozonych, duzo warzyw nabial. STOSUNEK PRZERYWANY wedlug mnie tylko wtedy kiedy ewentualnie nie bedzie sie zalowac ciazy, ze stalym partnerem, przy regularnych cyklach. Nazywa si─Ö PAWE┼ü Okuniewski, pracuje w salonie VICI w Bonarce.... -3 razy dziennie przemywalam p─Öpek zwyk┼é─ů wod─ů szukalam pracy w biurze, jakies 4 miesiace wysyslamlam dziennie po 20/30 cv, wkoncu dostalam 3 odpowiedzi. Moje wlosy sa strasznie przesuszone wygladaja jak siano, w dodatku to nie sa sprezynki tylko przy glowie lekkie fale , nizej fale a na koncowkach loki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ej, podaj mi swojego maila wysle Ci swoje zdjecie i ocenisz moj wiek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi┼éego dnia dziewczyny i mo┼╝e jest kto┼Ť ch─Ötny na towarzyszenie mi w pokoju od 8.08 ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymam za Ciebie kciuki! [link widoczny dla zalogowanych] ja nie choruje juz od ponad 5lat, ale dolegliwosci zoladkowe zaczely mi sie PO chorobie.podobnie z z─Öbami.
heh no wiem ta masc jest super uzywam ja od 3 dni i efekty sa duze mialam skore zcerwona a teraz mam lekko zarozowion─ů...ale nie zgadzam sie z toba w jednym.. bo to ich kreci... Dlatego p┼éaci si─Ö tylko cz─Ö┼Ť─ç, czyli 1000 pln a reszta jest refundowana. niekiedy organizm tak reaguje za maja wplyw!!!!!! Zosta┼éam obci─Öta na SUCHO!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie mocz─Ö nog─Ö w mydlinach i u┼╝ywam wszelakich ma┼Ťci,lekarstw itp. Co do HairXtend to maj─ů szcz─Ö┼Ťcie albo dobrego ubezpieczyciela! witam serdecznie was dziewczyny!!! [link widoczny dla zalogowanych] Te, ktore chca miec tanio a dobrze, bo nie sztuka wykac kupe kasy... dla nikogo tajemnica ze wiele lekow iednym pomaga innym tyle co Mam nadzieje ze ta bedzie siln─ů fasolka ( jak to na wiosne przystalo) i utrzyma sie swojej mamusi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A w Zielonej G├│rze, powiedzia┼é mi lekarz w odpowiedzi na pro┼Ťb─Ö o pomoc, ┼╝e nie obchodzi go to , ┼╝e trac─Ö wzrok ...
[link widoczny dla zalogowanych]
jak Muszynianka). Nie jest to malutka, w─ůska kredka, przy u┼╝yciu b┼éyszczyku potrafi─Ö zmalowa─ç ca┼ékiem niez┼ée usta, ale chcia┼éabym, ┼╝eby powi─Ökszenie by┼éo dosy─ç znaczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez ca┼éy czas pe┼éen dialog fajna atmosfera (chociaz z zewn─ůtrz salon nie wyglada na zach─Öcaj─ůco), bardzo sympatyczna oraz pomocna obs┼éuga. [link widoczny dla zalogowanych] ciekawe, czy tu zagladasz?...
b├│l min─ůl gdy wzielam paracetamol czy to moze byc zalezne od rozwoju dziecka. Tak , nie damy ,┼╝eby proza ┼╝ycia odebra┼éa nam marzenia , wiar─Ö w cuda i najprawdziwsz─ů MI┼éo┼Ť─ç.... Prosz─Ö o szybk─ů odpowied┼║. samopoczucie lekkie nerwy i troszke szybciej serce mi bije ale juz pisalam pewnie z przezycia ,pije duzo ,duzo,duzo i zero apetytu nie jestem g┼éodna nawet nie mysle co tu zjesc .W szafce leza 2 batony i 2 CZEKOLADY Iwiecie co ???? zreszto jesli chodzi o polopiryn─Ö to na onecie znalaz┼éam [link widoczny dla zalogowanych]
Z tego wszystkiego zachorowa┼éam na depresj─Öi jestem w psychicznym do┼éku, nie wiem, co robi─ç... weekend sie skonczyl Czy da si─Ö wy┼╝y─ç i czy s─ů zleconka Witam wszystkich czyta┼éam w ksi─ů┼╝ce o zio┼éolecznictwie, ┼╝e na wypadaj─ůce w┼éosy jest RZE┼╗UCHA! ..... ┼╗a┼éosne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna -> Tomasz Bartosz A. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin