Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

der -er der Maurer , der B├Ącker , der Spieler -en der

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna -> Tomasz Bartosz A.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:36, 05 Kwi 2014    Temat postu: der -er der Maurer , der B├Ącker , der Spieler -en der

I w koncu dostalam swoje kwiaty Pierwszy raz w zyciu mimozy i jestem nimi zachwycona.
[link widoczny dla zalogowanych]
talia mierzona jest ZAWSZE w najw─Ö┼╝szym miejscu czesc dziewczyny,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boh, jedni szukaja przez dlugie miesiace a inni znajduja ja od razu. [link widoczny dla zalogowanych] đôđ┤đÁ, đ┐đżđĚđ░đ▓ĐéĐÇđ░
Do Scoiattollo.Hej ieszkam juz 5 lat w Veronie,jesli chodzi o prace to z mojego doswiadczenia wynika tak:jak nie mialam papierow i znalam dziesiec slow to mialam prace oczywiscie na czarno.Teraz mam papiery i mowie duzo lepiej-pracy nie mam takze roznie to bywa,jest tu duzo osob z poludnia(wlochow)takze jest tu o wiele wiecej mozliwosci nizeli na poludniu-pozdrawiam I nazywa si─Ö STANDINGMATE. Niestety dobra znajomowsc angielskiego nie jest wystarczajaca we Wloszech, a w szczeg├│lnosci jesli chodzi o Rzym. oczywiscie bylo i tak, ze jadlam malo i wtedy sie pewnie oranizm upominal o swoje, ale teraz raczej dostarczam mu sporo kalorii, a i tak sie objadam i spoci┼éam sie tylko troch─Ö a dzi┼Ť nawet nie mam zakwas├│w.......... [link widoczny dla zalogowanych]
czekam na odpowiedzi ale mog┼éa by mie─ç ciut wi─Öksze wci─Öcie w talii i okr─ůglejsze bioderka, wteby by┼éaby po prostu idea┼éem.... mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was ma tak─ů firm─Ö? lub dwa , noi koniecznie musisz sie mierzy─ç. Mam nadzieje, ze komus w ten sposob pomoge, bo tez przez to przeszlam i wiem co czujecie... nie wiecie ile m├│g┼é bym potem zarabia─ç i czy s─ů jakie┼Ť studia fryzjerskie?? mi sie moje bardzo podobaly chociaz nabraly odpowiedniego ksztaltu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzidzka podobno super,moja mama juz dumnie o sobie mowi BABCIA
[link widoczny dla zalogowanych]
Koszt zamkniecia tego interesu to ok. Mam pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2.Co Wam najlepiej w komisie si─Ö sprzedaje, na co warto zwr├│ci─ç wi─Öksz─ů uwag─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] juz dawno o tym slyszalam!!!!!
Jak poprzednim razem bada┼éam kiedykolwiek za rad─ů jednego lekarza wynik by┼é prawid┼éowy, a jak zbada┼éam konkretnego dnia prolaktyna by┼éa podwy┼╝szona. Stosowa┼éam ju┼╝ szampony z nast─Öpuj─ůcych firm: 1 Maci─ůg Polecacie? po pas , po szyj─Ö , [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie mamy znizke wakacyjna-20-25% na abonamenty 7,9 i 11-godzinne!!!!!! troch─Ö chore :/ Oczywi┼Ťcie na moje pytanie odno┼Ťnie wsp├│┼é┼╝ycia i zaj┼Ťcia w ci─ů┼╝─Ö powiedzia┼éa, ┼╝e takowych nie widzi. OLEJEK KOSZTUJE OK 6-8 Z┼ü(JA ZAWSZE KUPUJ─ś DU┼╗─ä BUTELK─ś 100 ML I STARCZA MI NA BARDZO D┼üUUGO) ... (Nie pieprzy g┼éupot jak niekt├│rzy fryzjerzy , kt├│rzy chc─ů w ten spos├│b przys┼éoni─ç sw├│j brak talentu), tylko z pasj─ů i spokojem, tworzy naprawd─Ö fajne rzeczy na g┼éowie. Jesli chodzi o prace, trzeba miec karte pobytu (titre de sejour) i pozwolenie na prace. relacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ mam stop─Ö 42 i duuu┼╝e problemy z kupieniem but├│w, kt├│re mo┼╝na okre┼Ťli─ç mianem damskie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wy dziewczyny ile lat macie???? szkoda ze tych drugich nie widzialam w sklepie bo bym je chyba kupiła
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli chodzi o list─Ö zabieg├│w, to chyba nie ma takiego zabiegu, kt├│rego tu si─Ö nie wykonuje. [link widoczny dla zalogowanych] 6 grudnia id─Ö ponownie, tym razem chc─Ö si─Ö zdecydowa─ç na bardziej radykalne ci─Öcie i kolor - zobaczymy co b─Ödzie.
kuwejcka gwiazda telewizyjna i polityczna aktywistka Salwa al Mutairi. ch─Ötnie przeczytam... Chodzi mi g┼é├│wnie o ty┼é g├│rnych jedynek, gdzie ci─Ö┼╝ko dotrze─ç szczoteczk─ů. Elton John - I'm still standing, Your song, Can you feel the love tonight Jutro j─ů odbieram. [link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko: ?????????????? Witajcie drogie kobietki. sama sie doksztalc troszke Neutral Swoj─ů drog─ů - niemoc ┼Ťmiania si─Ö jest najgorsz─ů rzecz─ů jakiej do┼Ťwiadczy┼éam! Osobiscie czesto robie tam zakupy... Warto spr├│bowa─ç, ja po tych 5 latach sama wyleczy┼éam dwa du┼╝e palce (prawa z jednej str, lewa z obydw├│ch).Jestem w ko┼äcu szcz─Ö┼Ťliwa, ┼╝e mam spok├│j, gdy┼╝ paznokcie tn─Ö tylko na prosto (ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dowiadywałam się u różnych osób i lekarzy i możemy go brać bez zastrzeżeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sosy sa┼éatkowe przyrz─ůdza─ç z oliw─ů i sokiem z cytryny, bez cukru. Mo┼╝e pod koniec tygodnia zlec─Ö z tej znienawidzonej jedynki z przodu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dasz rad─Ö.Stosuj te┼╝ masa┼╝ cia┼éa takie rozcierajace szybkie ruchy .Mo┼╝esz zastosowa─ç sw├│j mocz do tego je┼Ťli si─Ö nie brzydzisz . [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam Was serdecznie!
Gdzie on w tym momencie przyjmuje? Jakie sa najwieksze nie wiem. Nie potrafisz rozwi─ůza─ç ich teraz wi─Öc brniesz w g┼é─Öbsze dno 4,5 kg GDY KTOS UBUIRZE SIE NA MAKSA R├ôZOW NP SPODNIE BUTY BLUZKE BLUZE SWETER KURTKE STANIK MAJTKI WSZYTSKO R├ôZOWE to moze wygl─ůac dziwnie chcoiaz nie zawsze.. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja z tego powodu nie chcem i┼Ťc na jod. najgorsze jest to ze dopiero miesiac temu dostalam prace, wiem ze musze sie wykazac, byc skoncentrowana na maxa a tymczase..ja wciaz mysle o spaniu nie sypiam w dzien, jak juz zasne w nocy to..nad ranem i kiedy dzwoni budzik jestem totalnie zdezorientowana, oczy czerwone, glowa mnie boli..zycie z bezsennoscia to nie zycie!!! Kamil zakocha┼é si─Ö w Malwinie. Niewiele mi zosta┼éo... I zastanawiam si─Ö czy nie skr├│ci─ç g┼éod├│wki. Z g├│ry Wam dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║ i pozdrawiam. 1.Anna Mucha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:41, 05 Kwi 2014    Temat postu: Podnosze zeby mozna bylo sobie normalnie porozmawiac...

.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Ci abys byla szczesliwa Bede bardzo wdzieczna, dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie.... [link widoczny dla zalogowanych] Wiecie co...
Nie mam fiola na punkcie odchudzania ale jak siade to robi mi sie taki walek a wkasciwie wal na brzuchu ze cos strasznego. Gdzie polecacie praktyki w Warszawie? no ale i tak b─Öde chcia┼éa najpierw zaliczy─ç semestr na uczelni wi─Öc spr├│buje jako┼Ť na luty sie zapisa─ç. Dla mnie, ( z czysto praktycznego punktu widzenia) ┼╝ycie mojego brata w rodzinie jest rzecz─ů praktycznie niemo┼╝liw─ů ze wzgl─Ödu na wariacki styl ┼╝ycia kap┼éana. moja mama po usg uslyszala ze ma raka !!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
escyn─Ö...suma sumaru wszystkie leki to jeden pies..pyta┼éam si─Ö lekarza o to co mo┼╝na zrobi─ç ┼╝eby si─Ö ich pozby─ç i po przepisaniu mi kolejnego leku z t─ů substancj─ů doszli┼Ťmy do wniosku ┼╝e lekarstwem na nie jest akceptacja ich W moim przypadku nie pomaga za bardzo noga w g├│rze bo aparat mam na udzie wi─Öc i tak krew zatrzymuje si─Ö na wysoko┼Ťci pachwin i obrz─Ök pod aparatem jest... U mnie r├│wnowaga B=W powodowa┼éo zast├│j wagi. Witam, To ┼╝aden nakaz. Obiecnie pracuje W biurze, codziennie do 16. Za ka┼╝dym razem co┼Ť lekko zmienia - jestem zachwycona efektem + wszyscy mnie pytaj─ů kto mnie strzy┼╝e Nie wiem jak ten Cz┼éowiek to robi, ale KA┼╗DA moja znajoma, kt├│ra trafi┼éa do Niego - wychodzi zachwycona. Nie wiem ile przeje┼╝dzam kilometr├│w ani jakie mam obci─ůzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ko┼äcu chodzi o wprowadzenie organizmu w stan ketozy, a kofeina organizm z tego stanu wytr─ůca.
[link widoczny dla zalogowanych]
ZACZYNAMY! No dzieki za podpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny ktore nie maja problemow z aplikacja sa po prostu ,, szersze [link widoczny dla zalogowanych] Przy drugiej dawce następnego dnia tez chodziłam jak kaczka ale już na 3 dzień objawy:
A wiesz co nie wiem jak to jest je┼Ťli nie chce si─Ö znieczulenia...nie wiem czy jest mo┼╝liwo┼Ť─ç modyfikacji ceny.. chodzi mi o tytul piosenki i wykonawce taki meski glos spiewa na poczatku tak wolno wogole cala piosenka taka spokojna. Przy braku objaw├│w nale┼╝y powt├│rzy─ç badanie po trzech tygodniach. czyli od razu wiadomo ze Panie maj─ů problem z psychik─ů a nie z cia┼éem i widocznymi oznakami mijaj─ůcego czasu! No chyba nie teges... [link widoczny dla zalogowanych]
Kasiulla 16 nie mash sie czego bac ze ci sie bedzie papra┼é czy sie urwie jak bedziesz oniego odpowiednie dbala to nic sie nie stanie oczywisce ze jak nie ebdzie przemywac czy cos to on sie bedzie papra┼é wiec dlatego czesto trzeba go przemywac..:d i co do studia to mahs calkowicie racje tam jets najlepiej ja pzrekluwalam na chmielnej 21..suuper tam je pozdroo 600 Ale udaje sie nam wytrwa─ç w zwi─ůzku i nadal piel─Ögnowa─ç nasz─ů mi┼éo┼Ť─ç, tylko z dw├│ch powod├│w: wiem co czujecie, ja tez mam blizy tylko twarzy, jak by┼éam ma┼éa m┼éotrzy brat mnie podrapa┼é, po┼╝nie rodzice jedzli ze mna po ┼╝ornych lekarzach aby chociaz troche wyp┼éyci─ç, tak szczeze troszke im sie uda┼éo, ale nadal widoczne i bardzo si─Ö z tym zle czuje, jesli kto┼Ť wie jak si─Ö pozby─ç blizm po zadrapaniach prosze o pomoc chodze od jakies 5 miesiecy i reklamacji brak Przeczyta┼éam, ┼╝e SZAMPON ZIO┼éOWY PRZECIW┼éUPIERZOWY LORIN dobrze ┼Ťci─ůga szampon koloryzuj─ůcy czy tam farb─Ö. Szukam caly czas ksiazki Atkinsa po polsku bo nie wiem z ktorego wydania bylo tlumaczone a na rynku jest conajmniej kilka wersji po angielsku jedne mniej drugie bardziej szczegolowe. Je┼Ťli zrobisz to w dobrym salonie, kolor wyjdzie jak naturalny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mog─Ö normalnie funkcjonowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem jak to bedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a kończyło się na tabletkach antykoncepcyjnych, z których [link widoczny dla zalogowanych] Pracodawca zapewnia zakwaterowanie albo nie.
: Pozdrawiam ┼Ťrodowo To pozwoli┼éo zredukowa─ç moje kom├│rki t┼éuszczowe. Dzie┼ä 9. Tak na marginesie, mi wypada gdzies ok 100 w┼éos├│w dziennie! [link widoczny dla zalogowanych]
Topik swietny. Dangel do Warszawy (chodzi┼éo o podejrzenie wady serduszka, na szcz─Ö┼Ťcie to tylko panika i wszystko by┼éo ok). jestem 2 dni przed okresem - czuje jakbym byla w ciazy - jestem taka melancholijna, czuje, ze cos sie we mnie zmienilo... Facet nie ma swojego zdania, nigdy nie staje za swoimi pracownikami. Ja pajakow nie znosze! powsta┼é─ů mas─ů wymasuj twarz i cia┼éo; W┼üA┼ÜCICIELKA JEST WYJ─äTKOWO NIEMI┼üA I WYTYKA KLIENTKOM WADY W ICH WYGL─äDZIE (JAKBY SAMA BY┼üA IDEA┼üEM, A JEJ WYGL─äD POZOSTAWIA SPORO DO ┼╗YCZENIA).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Usg zrobi─Ö , nie jestem pewna czy wytn─Ö preparat, skoro nic mi si─Ö z nim nie dzieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie WIEM CO JEST ALE PRZEPISAŁ MI TYLKO TABLETKI NA PRZYWRÓCENIE OKRESU._DUPHASTON.! [link widoczny dla zalogowanych] Taka juz moja budowa.
w─ůtroba nie oczy┼Ťci si─Ö wod─ů bo jej nie prztwarza, je┼╝eli tylko interesujesz sie zdrowym trybem ┼╝ycia to polecam ogromnie, ja wzie┼éam dzi┼Ť 1 tabse jakie┼Ť p├│┼é h temu. \dzikie mi─Ösko\. Zdecydowali┼Ťmy si─Ö na orbitreka w du┼╝ej mierze pod wp┼éywem pozytywnych opinii tu na forum, a zadanie przede mn─ů niema┼ée - do zrzucenia 25 kg. a tak poza tym [link widoczny dla zalogowanych]
Ten katalog wlasciwie... Wróciła mi tak obrzydliwa oponka na brzuchu a bez niej było tak fajnie .... Glodowka Lecznicza ,tam wszystko jest dokladnie napisane o glodowce ,przygotowaniach , lewatywach i wychodzeniu z glodowki .To jest kompedium wiedzy o glodowkach najlepiej poczekać do wizyta u gina...po co sie stresować...ja też próbowalam sobie sama interpretować wyniki...i tylko sie pogłebilam..bo na wyniku już zauważyłam samaże grubo ponad normę ma prl...podejrzewałam jakies guzy itp. nie wiem czy ta pomidorówka jest ok, była ugotowana na rosołku....??? dbaj o nie korzystaj jak najrzadziej z suszarki i prostownicy.uzywaj dobrych odzywek i maseczek Ma byc delikatny gdyz za silny moze spowodowac mocna reakcje i skurcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o klasie 3b z Gim w Pecnej Strona G│ˇwna -> Tomasz Bartosz A. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin